A Hallgatói Információs és Szolgáltató Központ Információs Csoportja azzal a céllal jött létre, hogy támogatást nyújtson főiskolánk hallgatóinak tanulmányi ügyekben. Egyik fő feladata az elsődleges külső és belső információszolgáltatás, hallgatói ügyintézés tanulmányigazgatási ügyekben, valamint ügyfélszolgálati feladatok ellátása. A HISZK létrehozásával a Főiskola szándéka az, hogy a hallgatók minden információhoz egységesen, pontosan és gyorsan hozzájussanak, szakszerű kiszolgálásban részesüljenek, ügyeiket hatékonyan és eredményesen tudják elintézni, erősítve ezáltal a hallgatók elégedettségét.
Nyitva tartási időn kívül kérjük, kérdéseiket az info@gdf.hu e-mail címre szíveskedjenek elküldeni, válaszokat 3 munkanapon belül kapnak.
GDF HISZK
Kedves Hallgatók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Hallgatói Információs- és Szolgáltató Központ a kiemelt napokon az alábbiak szerint tart nyitva:
2018.04.20. (péntek) 8:00 – 12:00 és 13:00 – 14:00
2018.04.21. (szombat) 8:00 – 12:00
2018.04.27. (péntek) 8:00 -12:00
A többi napokon a nyitva tartásunk változatlan!
HISZK nyitva tartása (2017.09.04-től):
Hétfő, kedd, csütörtök | Délelőtt: 8:00 — 12:00 Délután: 13:00 — 16:00 |
Szerda | Délelőtt: 8:00 — 12:00 Délután: 13:00 — 18:00 |
Péntek | Délelőtt: 8:00 — 12:00 Délután: 13:00 — 14:00 |
Szombat | Minden páros héten 9:00 — 13:00 |
Április havi ügyeleti nap:
2018.04.07.
A HISZK elérhetőségei
E-mail: | info@gdf.hu |
Telefon: | 203‑0283, 203‑0304/8180;1320 mellék |
Zöld szám: | +36–80/20–30-30 |
Ügyeleti telefonszám: | +36–30/453‑3606 Kizárólag óraelmaradás esetén hívható: Pénteken: 14:00-től 18:00 óráig Szombati nyitva tartási napokon: 12:00-tól 18:00 óráig, Szombati telefonos ügyeleti napokon: 9:00-től 18:00 óráig |
Cím: | Gábor Dénes Főiskola Információs Csoport 1119 Budapest, Fejér Lipót u. 70. |
Szolgáltatásaink:
- Iskolalátogatási igazolás (lehet kérni e-mailben is a info@gdf.hu címen)
- Kérelmek leadása (lehet kérni e-mailben is a info@gdf.hu címen)
- Hallgatói jogviszony igazolás (lehet kérni e-mailben is a info@gdf.hu címen)
- Tematika kérése (lehet kérni e-mailben is a info@gdf.hu címen)
- Konzultációs igazolás
- Jegyzőkönyv felvétele reklamáció esetén
- Diplomatervek és szakdolgozatok leadása
- Hiányzó tananyagok pótlása
- Szakmai gyakorlat ügyintézése
- Nyelvvizsga bizonyítvány hitelesítése
- Hallgatói kártya kiállítása és érvényesítése
Leckekönyv ügyintézés:
A 2003/2004-es tanév előtt kezdett hallgatók jegybeírása saját személyes, vagy a már korábban leadott index esetében, telefonon történő kérésre történik. A 2004/2005-ös tanévtől a 2006/2007-ben kezdettek részére a jegybeírást külön kérés nélkül, központilag végezzük. A 2007/2008-as tanévtől elektronikus index kerül kiadásra.
Ügyintézés
(A kérdéseket e-mailben is feltehetik a info@gdf.hu címen!)
- Tanulmányi ügyek
- Tanévek rendje
- Felvételi eljárás
- Beiratkozás és bejelentkezés
- Sáv- és fakultációválasztás
Minden egyéb általános információ, ami a Főiskolával és a főiskolai élettel kapcsolatos